tirsdag 28. september 2010

Øving på fargelegging

Har veldig lyst å lære meg å fargelegge på det nivået mange av bloggerene jeg følger gjør. De er bare så flinke!! Så,en plass må man jo starte, å det er bare å øve! Har blitt litt bedre siden jeg startet med fargelegging, men har fortsatt en lang vei å gå.. Men det er en vei fyllt av glede, og jeg gjør jo bare noe av det jeg liker best på veien, nemlig å lage kort!:)

 
 Jeg har brukt Nick Bantock "Van Dyke Brown" stempelpute til å trykke selve stempelet ut med, men siden denne ikke er permanent, har linjene sklidd litt ut. Men den er veldig god til å brune kantene med! 
Så har jeg brukt Distress Ink til å farglelegge med. (hud: tattered rose. kjole: spun sugar. hår og sokker: bushed corduroy. blomster: shabby shutters og barn door.)




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar