tirsdag 28. september 2010

TILBUD på kort og godt hobby :) :)

 I går var jeg og min mamma på hjulene, og var innom kort og godt på Ganddal. Og der var det blitt større siden sist jeg var der! Fant utrolig mye fint, både scrappeting og interiør..
Men min misjon var å finne scrappeting, så jeg måtte snu ryggen til interiør-delen av butikken, å fokusere på den andre avdelingen!
Der fant jeg masse fine tilbudsvarer.. Billige utvalgte blomster til kun 15 kr, ferdigpakkede poser med mye fint stæsj i ++ 
Så hvis du bor i nærheten, er det verdt å ta turen innom å se!





 Jeg kjøpte meg denne posen til kun 15 kr! :):) Oppi er der 2 typer blomster, 2 typer bånd, og noen pyntepinner. De hadde disse posene med forskjellige fargenyanser, bl.a blå, rosa, lilla og hvit? husker ikke helt den siste. Er så mye å se å tenke på når du er inne i sånne butikker ;) 
Jeg er hvertfall veldig fornøyd, og angrer egentlig på at jeg ikke kjøpte fler, for det var liksom litt av hvert oppi, å det kan være greit å ha :)









post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar