tirsdag 28. september 2010

Lag ditt eget kremmerhus! :)

Jeg var innom Familieskatter her om dagen for å kjøpe mer ark, da jeg kom over disse kjekke kremmerhusene i papp. Jeg har sett mange fine, og fikk lyst til å lage noen selv. Så da kjøpte jeg denne pakken med 3 forskjellige størrelser for rundt 25,-.
De har sikkert samme pakke på andre hobby butikker også, og du kan lage dem akkuratt som du vil! Åsså blir det så kjekt når du har laget din egen julepynt!



 FØR:



 ETTER:






 Hadde egentlig tenkt å gå for et mer vintage look, men endte opp med klassiske julefarger og mønster. Arkene er fra Bikuben, og blonden og båndet har jeg kjøpt hos Familieskatter. Disse skal komme til heder og verdighet når det nermer seg jul :)





post signature

4 kommentarer:

  1. Du så fine de var, kunne tenke meg å lage noen slike til jul tror jeg. Får ta turen innom Panduro en dag jeg er ute og handler. Supert tips!

    Klem, Camilla.

    SvarSlett
  2. Disse var veldig koselige! :)

    Må prøve å få laget en sånn, når jeg skal på treff i helgen. :)

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte julekurver!
    Takk for at du deltar i Anonyme Scrappere sin juleutfordring. -klem-

    SvarSlett
  4. Disse var superherlige, skikkelig flotte kremmerhus. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett