fredag 15. oktober 2010

Tutorial :)

 Her kommer en rask og enkel tutorial på et kort som jeg syns er ganske fint, og det er veldig lett å lage! :)
Mitt er lagt som et julekort,og sånn ser det ut:






 Du trenger er ark som måler 30 x 15 Cm.




 Så preger du det så lett som 5cm, 5cm, 10cm, 5cm og 5 cm. (Klikk på bildet for å se nermere)



 Nå har du lagt ferdig basen i kortet. Og nå er det bare å begynne å pynte det som du selv ønsker. Jeg har valgt å ha et hvitt ark som går 1/2 cm inn fra det blåe. og etter det igjen pynte det med mønster ark. Jeg har også valgt å bruke en Martha Stuart puncher på ytterveggene, som gir en fin bård. Men det trengs ikke :)













 Da er det bare å prøve seg!:)
LYKKE TIL! :)




post signature

2 kommentarer:

  1. For et nydelig kort, elsker alt ved dette kortet jeg! Det var så harmonisk! :)
    Klem fra Ragnhild! :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott toturial!!!Kjempeflott kort du har laget!! Klem fra Vivian

    SvarSlett