tirsdag 19. oktober 2010

Pay It Forward! :)

Jeg var så heldig å klarte å kaste meg på Magnholia's Pay it forward, og fikk denne fine pakken med scrappe snæks i posten i dag! :D
Og nå er min oppgave å sende en pakke som jeg lager til videre til 3 av dere! :)
Reglene er enkle: De 3 første som kommenterer under dette innlegget, vil få en pakke i posten av meg, og så må dere 3 sende en pakke videre til 3 nye osv.. :) Kjempemorro!



 Dere 3 som er først ute med å kommentere innlegget og vil være med på dette, kan sende en mail til meg med addressen deres, så skal jeg sende dere en forundringspakke i posten;) elisa_b85@hotmail.com




post signature

2 kommentarer:

  1. hohoho, så gøy :) Får eg ver me sjøl om eg kjenne deg Elisa???:)

    SvarSlett
  2. takk for fin komentar på bloggen min, jeg hiver meg på bloggcandyen din. Du har mye fint her på siden din. Anita

    SvarSlett