søndag 6. mars 2011

Liten påske kurv

Etter å ha lest om utfordiringen hos Thats just so cute, prøvde jeg å tenke ut om det var noe jeg kunne bidra med. Jeg surfet litt på nettet for å få litt inspirasjon. Jeg havnet på en side der jeg fikk øye på en søt mal på en påske kurv med hare på, og dette var jo perfekt siden på utfordingen skulle vi ikke lage noe som var firkantet. Fargene gul, grønn, rosa og lilla skulle også være med.
Her er mitt bidrag:)






 Mal på denne lille påske kurven finner du her
Alt jeg har brukt her er bazzil kartong i forskjellige farger, 
litt tråd, en knapp fra kort og godt, litt bånd, en blomst som jeg 
fant i blomster skuffen min og noen øyner
jeg tilfeldigvis fant i en eske :) 




post signature

5 kommentarer:

  1. so søt den var =) lykke til, håper du vinner =) klem

    SvarSlett
  2. åååååååååååå, så utrolig nusselig, aldeles en perfekt løsning på oppgaven

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  3. denne var jo bare kjempesøt da. skikkelig kreativ og flott.
    takk for ditt bidrag.
    ha en flott uke. klem pia

    SvarSlett
  4. Hælledussan så søt :) Gleder meg ikke mindre til påske og vår etter at jeg så denne.
    Tusen takk for at du deltar
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  5. Nååh, se den søte kaninen! For en perfekt liten kar!! Me like! :D

    Takk for at du deltar hos oss i TJSC! :)

    SvarSlett