onsdag 2. mars 2011

Bursdagskort

Forrige lørdag hadde min bror bursdag, og her kommer et litt forsinket innlegg med bilder av resultatet av kortet han fikk av meg i år.
Har brukt mye sort/grå/hvit toner på dette, og siden jeg ikke bruker det så ofte, var det kjekt å jobbe med disse fargene.
Med dette kortet har jeg kastet meg med utfordringen hos Sukkersött og Anonyme Scrappere :)








 For å lage denne typen kort, trenger du bare kartong som måler 30 x 15 cm. 
Så er det bare å prege på 3cm + 6cm + 11 cm + 16 cm + 23 cm. (på den lengste siden)
Så skal det se slik ut etter du har brettet kortet:


Så er det bare å pynte i vei! :)

Dette har jeg brukt:
Ark: Bazzil, og mønster ark fra Fancy Pants Designs "Big Guy"
Blomster: Kort & Godt
Punchere: Martha stewart
Knapper: Kort & Godt
Filmstripe: Tim Holtz
Tag: Fra kort & godt
Distress Crackle Paint " Clear Rock Candy"

Inspirert av:






post signature

6 kommentarer:

  1. Råstilig kort! Og så flott med alle bruntonene syns jeg!
    Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  2. Kjempeflott trappekort :)
    Nydelig fargevalg, tenker din bror ble glad for det :)Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    God klem fra Inger Marie

    SvarSlett
  3. Å dette var veldi lekkert. Elsker de dype, rike fargene.
    Klem fra Trine Lise i Anonyme Scrappere

    SvarSlett
  4. Utrolig flott kort. Skjønne farger du har brukt, og den bretteteknikken er ganske stilig.

    Klem, Marianne i AS

    SvarSlett
  5. Så flott kort, kjempefine fargetoner og veldig flott pyntet. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  6. Herlig kort og elsker fargene. Tusen takk for at du deltar hos oss i AS
    Klem, Anja

    SvarSlett