mandag 3. oktober 2011

Årets første julekort! ♥

I helgen har jeg fått begynt på årets julekort. Å det er så herlig!! Jeg tror det er julekort jeg syns er aller kjekkest å lage, og det er så koselig stemning med det.
Jeg ble inspirert da jeg så at Anonyme Scrappere hadde en utfordring nå der du skulle ha med knapper. Passet bra, da jeg har kjøpt nye snøkrystall knapper! :)
Her er resultatet:







Dette har jeg brukt:
 
 Ark: rød og hvit kartong fra Bazzil. Mønsterark fra Maja Design "julsång" (resteark fra ifjor), de andre mønster arkene er også rester fra ifjor,og siden jeg har klippt vekk den lille tag'n der det står hvor arkene er fra, husker jeg heller ikke hvor de kommer fra. :/
Stempel: Alt fra Magnolia
Blonder: kjøpt på Kreaktiv
Stickles: Star dust
Liquid pearls: White opal
Distress Crackle Paint: Picket Fence
Puncher o.l : Martha Stewart "Doily lace" og swirlen er fra Magnolia. Har også brukt spellbinders "Grand labels one".
Knapper: Fra Bikuben
Distress ink: Motivet på framsiden har jeg brukt fargene: Shabby Shutter blandet med Black Soot, Tattered Rose, Victorian Velvet blandet med Aged Mahogany, Vintage Photo blandet med Brushed Cordwroy. 
Motivet på innsiden er farget med: Tattered rose, Vintage Photo, Brushed Cordwroy, Barn Door, Shabby Shutter, og Valnut Stain.
Annet: Snow writer fra Decoart, Poffy Velvet fabric marker, Glimmer mist "pearl", tag'n er fra Familieskatter, bingokortet er fra Bikuben, Inkssentials Opaque pen "white".



Husk at Oktober er Rosa sløyfe måned der vi er med å støtter kninner som har eller har hatt brystkreft. På siden til Anonyme Scrappere har de også en utfordring der du kan lage noe som er rosa i forbindelse med Rosa sløyfe aksjonen.

Vis at du bryr deg!



post signature

4 kommentarer:

  1. Nydelig julekort!! Flott pyntet!

    Takk for at du deltar hos oss i AnonymeScrappere!

    Ha en flott uke!
    :-)

    SvarSlett
  2. Ååå det var et vakkert julekort med herlig julestemning!
    Lekkert pyntet og fine detaljer!
    Takk for at du deltar hos AS denne gangen.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Detta va eit kjempe flott og gjennomført julekort!! Lekkert pynta!!

    Takk for at du deltar hjå oss i Anonyme Srappere!!
    Tine

    SvarSlett
  4. Vakkert julekort! -Nydelig dekorert -både utside og innside:) -søte knapper!
    -Har begynt produksjonen jeg oxo -men julestemning er for tidlig:))
    Klem fra mæ:)

    SvarSlett