søndag 12. juni 2011

Bryllupskort ♥

Da har jeg endelig fått komt litt igang med kortlagingen igjen, Hurra!:) Nå er det 2 ukers ferie, og regner med det blir litt bedre tid til overs som kan gå til scrapping og kos.
Vi skal snart i bryllup, og jeg har fått laget et kort for anledningen.
Liker godt å lage bryllupskort, er noe ved det, som gjør det ekstra gøy, noe vakkert og elegant:)
Og jeg har også fått med meg at Anonyme Scrappere har bryllup som tema akkuratt nå på sin utfordring! for en timeing! elsker delta på utfordringene deres!

Her ble resultatet:











 Dette har jeg brukt:

Ark: Bazzil kartong, og mønsterarket me swirler er fra making memories, det andre med rosemønster glemte jeg og sjekke hvor va fra før jeg kuttet i det og limte det på kortet. Men begge er kjøpt hos Familieskatter i langgata, Sandnes.
Blomster & Perler: Kort&Godt
Metall charms: De til venstre er fra Kort&Godt, mens de to til høyre tror jeg er fra Bikuben.
Stempler: Alle tekststemplene er fra Kort&Godt. (kjøpt på plate)
Bånd:Blonden rund tekststempelet er fra Kort&Godt, og båndet er kjøpt hos Familieskatter.
Puncher: Martha Stewart "doily lace".
Diverse pynt: Swirlen til høyre er fra Magnolia. (DooHickey's Cutting Dies - Wedding Collection - Leaf & Swirl). Fås kjøpt bl.a hos Bikuben.
Hjørnene er fra QK photo corner, og på de har jeg tatt på et strøk med Distress Crackle paint "clear rock candy".
Tag'n er kjøpt hos Familieskatter.
Jeg har brukt Archival Ink "coffe", til å sverte kanter og stemple på tekst. (teksten har jeg brukt en brun pen til å skrive over teksten slik det syntes litt bedre.)
Blondeservietten er kjøpt hos Familieskatter.






post signature

2 kommentarer:

  1. Ja, skikkelig vakkert og elegant!
    Lyse og flotte farger.
    Takk for at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett